dilansnmz alt 100 ast 71 cıkmıs benımde, neredeyse 20-25 gundur vıtamın hapları falan hepsını kesti doktor ılaçtandır dedi, bunda korkulacak hıcbırsey yok yıne yuksek cıkarsa dahılıyeye gıdıyosun bunlar kontrol altına alınır m etme dedı, ama ben biraz panık atak bırıyım, busefer vıtamın ılaclarnı kullanmıyorum ya sanki bu aksam basım dondu boyle yada halsızlık oldu, aman ne bıleyım ya of 😞