Ozseee Arkadaşlar amniyon sıvısı nasıl bişey rengi falan birde idrar gibi mi geliyo ? Amniyon sıvısı geldiğinde hemen doğum mu başlamış oluyo bilgi verir misiniz ? Biraz sıvı geldi benden o mu değil mi bilmiyorum anlayamıyorum 32 haftalığım