Merhaba güzel anneler.. Bebeğimde iki hafta gerilik var demişti doktor bugün gittiğimde 3 haftaya çıkmış dedi 32+1 ama usg de 29+5 felan gördü her şeyi çok normal aslında kilo alımı az dedi ölçümleri küçük dedi iki hafta önce başka bir doktora gittiğimde de 29+5 demişti ben anlamadım iki hafta da hiç mi ilerlemedi bebek kafam çok karıştı her doktor ayrı bir şey diyor bu durum başına gelen var mı neler yaşadınız kilo alımı tamamen durursa bebeği alabilirim dedi :(