Passion_ Annişler 13+5 iz ama her gün başım agrıyor her gün parol içmek istemiyorum normal bi durum değil sanırım aynısını yaşayan var mı? Covid falan değilimdir inşallah demi? 🙁🙁
Guler123_ Passion_ Sicak bı duş al sonra hemen uyu bende dün baş ağrısından ağladım kolumu kaldıramıyordum zar zor duş alıp uyudum şimdi sadece halsizlik var duş al uyu ilaç falan içme ağrısını cek yeterki bebeğe bir şey olmasın
Tugce111 Passion_ ben de uzun süre cektim . Ama geciyor .. ilk zamanlarda vücut bebeği tanıyamıyor o yuzden tepki gösteriyor baş ağrıs vs .. gibi .. ben gene de parol içmemeye gayret ettim sonucta ilaç