Mucizeannesi28 Düşük tehdidin vardı bı önceki kimyasal gebelik yaşadım progestan kullanırken 7. Haftamda yani dün ecopirin başladı. Doktorum benimle aynı durumu yaşayan var mı bebeğime zarar olmaz demi
SimgeTuna Mucizeannesi28 ben bi önceki gebeliğimde 12 haftalıkken kürtaj oldum araştırmaya vakit kalmadan hamile kaldığım ve annemden dolayı pıhtılaşmaya genetik yatkınlığım olduğu için bana da coraspin ve progestan başlandı 29 haftada hala kullanıyorum zararı yok canım endişelenme
bkts Mucizeannesi28 ecopirin progestan ve arti olarak oksapar kan sulandirici igne kullaniyorum😅 hicbir zarari yok endise etmeyin
5734 Mucizeannesi28 4 düşüğum oldu ve şimdi ecopirin progestani 21 haftaya kadar kullandım ek olarak oksapar kullanıyorum şuan 26+6 haftayiz çok şükür 🙏 benim doktorum ecopirini hamile kalmadan 4 ay önce falan başlattı