Mrvsmt2502 Cemre8541 ben 🤦♀️ daha çok başlamadı ama polen zamanı çok oluyor beniö kirpik diplerim kalınıyor benimki göze vuruyor
Asel2520 Cemre8541 aynen öyle ya sabah uyanıyorum başlıyorum hapşırmaya öğleye kadar akşam biraz daha rahatım nasıl kötü birşey burun tıkanıklığıda var zaten
Cemre8541 Asel2520 zaten sabah bide gece tuvalete kalktığım başlıyor, bide hamileliğin verdiği burun tıkanıklığı 😞😞
Mrvsmt2502 Cemre8541 allah yardımcın olsun canım kendine iyi gelen şeyleri bulman lazım ben demli soğumuş çayı pamukla gözlerime kapatıyorum bi tek o iyi geliyor
Cemre8541 Mrvsmt2502 göz nezlesi gibi o zaman senin göz damlası vermedi mi doktor yada alerji hapları var