17 ocak sabaha karşı 4bucuk 5 sularında her gece olduğu gibi uyku ile karışık sık wc ye kalkıyorum. Her kalktığımdada afedersiniz idrarımı tutuyorum su ile ayırt edebilmek için psikolojik olmuş çünkü 35. Haftadan nişan gelmişti erken doğum olabilir denildi kendimi kontrol ediyordum. O gün 38+4 üz. Bu kez gelen suyumdu. Tutamıyordum. Hemen eşimi uyandırdım ve yola koyulduk sabaha karşı olduğu için yollar boştu en (korktuğum şeydi doğum başladığında istanbul trafiğine takılmak😅 Çok şükür başıma gelmedi) Hava yeni aydınlanıyordu. Arabanın saatinde sancımı kontrol ediyorum 5 dakikada bir vuruyor 1 dakika sürüyor. Bir an arabada doğuracağım sandık öyle şiddetli vuruyordu. Hastaneye 6 da ulaştık. Nst ye bağlanıp açıklığıma bakıldı 8 cm açılma vardı. Çok mutlu olmuştum. Yavrum dünyaya 7:35 de geldi. Ertesi gün taburcu olduk evimize. Rabbim tüm bekleyenlere böyle kolay doğum nasip etsin inşallah. Şimdi bebeğim 16 günlük kucağımda. Rabbim isteyen gerkese nasip etsin bu duyguları inşallah. Varsa sorularınız alabilirim.🙂 Benimde bir sorum var happy momda doğurdum butonu felan yokmu hala bildirim geliyor yavrumdan bana😆 Bu arada telefonum artık kaldırmıyor sileceğim sanırım happy kids de yükleyemiyorum bu son postum olabilir.😇