Merhaba kızlar tam 12 haftalık gebeyim dünden belli boğazlarım acıyor yırtılmış da sanki birsey varmış gibi bal yiyorum sürekli geçmedi daha başka ne yapabilirim tecrübeli olanınız varsa yazabilirmi daha öncede başıma geldi ama hamile değildim antibiyotikler le kurtuldum şimdi malum gebeyiz hersey yiyip icemiyoz