Kizlar bebeğiniz sağ tarafta olursa erkek sol tarafta olursa kız diyorlar sizce dogrumu
Hulyabayar ben inanmıyorum saçma
Hulyabayar yalan 😇benim solda ve erkek
Hulyabayar evet böyle bişey var çok kişiden duydum ama sağımda ve kızım olucak 😂
Hulyabayar bu dogru mu bilmem ama benim bebegimde kız ve hep sagda durur genelde
Bencede saçma…