Defne2018 Bartın’da gidip görebileceğin en kibar en ilgili kadın doğum doktoru diyebilirim. Çok güzel ilgilendi anlattı tane tane açıklayıcı konuştu gerçekten en başından beri gitmediğim için o kadar pişman oldum ki ama bundan sonra ki sürecimde Allah’ın izniyle doktorum Erol bey. Kesinlikle Erol beyle görüşmelisin sen de :)