hanzade0 ben seni hatırladım canım doktor soruyordun, normalde ben Karabük Medikar Hastanesi’ne takipliyim,baktım Bartın’da bu doktor gelmiş bi gideyim dedim. 30.haftamda Erol Bey ’in hastası oldum. Şu anda 34.haftamdayim,çok ilgili ve çok memnunum. Doğumu bile burda yapmaya karar verdim🙂