Merhaba kizlar adetime 5 gun kala erken gebelik testi yaptim gozle zor gorulecek bir silik cizgi vardi burdada paylasmistim cogu kisi hamilesiniz demisti onlarda goruyordu benim gordugumu fakat adet gunu kaset test yaptim bisey cikmafi adetim 1 gun gecikti yine yaptim bisey cikmadi 28 gunde bir adet olurum normalde suan 3 gunluk gecikmem yarin 4 olacak aramizda varmi bole yasayip hamile kalan arkadaslarimiz