Kızlar dün 12.7 çıktı tansiyonum doktorum bişey demedi ama sağlık ocagındaki hemşire tansiyonun tam sınırda dikkat etmezsen ilerde daha cok sıkıntı cekersin dedi çokmu yüksekte normal insan tansiyonuda Boyle olur diye biliyorum ben 27 haftalık hamileyim gebelikte tansiyon sorunu yasayan nelere dikkat ettiniz tuz haricinde düşürmenin yolu varmı