Breezy35 ben bugün dogum yaptim, öksürügm oldugunu soyledim ertelemedilr testte istemedilrdi, beni hazırlayan hemşireler doktrlr, ama doguma girerken doktr kizdi nasil test istemezler covit şüphesi var sende dedi yinede doguma aldilr dogumdan sonra covt testi yaptilr simdi sonucu bekliyrm, covitten suphelendikleri icin tamemen uyutmadilr tamamen uyutrsak ve covitsen cok riskli olur uyanamazsin dedilr. oylelikle belden uyustrdulr oyle doğum yaptım dogumda öksürüğümu tutmaya calstim ama yinede bikac kere oksurdum tutamadim, dikis atarkende oksrdum bikac kez, tut diyolr öksürük bu tutamiysn ki