Duygukam Merrvee34 ben çalışıyorum masa başı iş olduğu için çok zorlanmıyorum ama hareketsiz kalmak biraz zorluyor kiloda alıyorum
Ysgl26 Ben çalışmıycam sanırım henüz karar vermedim ama. Son zamanlarda iyice ağırlaşıcaz zor olur. Bi de son haftaları insan içine karışıp riske atmak istemiyorum.