busrahnm-95 canım ben de oğlumda sütüm bi hafta gelmemişti hastanede bineronla mama vermiştik sütüm gelene kadar da malesef biberona devam edince meme reddi yaşadık çok zordu ama tek yöntemi var sabırla onu denemelisiniz ağlaması normal ama bir öğün acıktırcaksınız mesela iki saatte bir emiyor mamasını diyelim mama saati geldi kesinlikle biberon vermiyorsun artık hayatından çıkarıyorsun önce memeni tutmasını dene büyük ihtimal tutmaz meme reddi yaşıyorsa sonra sağdığın anne sütünden bir kaseden çay kaşığıyla ağzına minik minik ver bunu yaparken bebeğin iyice aç olmalı ki isteği ve siniri artsın ki bian evvel doymak isticek yani kaşıkla onu sinirlendirmelisin bir nevi yavaş yavaş hem tadını alcak hem de bian evvel doymak isticek sinirlenip ağlayınca meme ucuna anne sütünü sürüyorsun ve bir kez daha memeni tutturmayı deniyorsun benimki o kadar sinirlendi ve acıktı ki ilk denememde hemen tuttu inşallah sende de başarılı olur birdaha da iyice sana alışana dek biberonla beslemiyorsun canım kolay gelsin dipnot: biberonu kararlı biçimde hayatınızdan çıkarın memeni tutana kadar bu uygulamayı sürdür yani kaşıkla ver memeni tutturana kadar kaşıkla ver illa ki yorulup meme emmek isticek