asellmom Ozseee karnını bir yere çarptınmı? Bende geçen gün karda düştüm dizimi taşa çarptım biraz karnım sertleşti ama çok şükür karnımı çarpmadığım için içim rahattı
Karelinannesi Ozseee riskli bir hafta canım. Bebeğin hareketlerini kontrol et. Sancın kasılman var mı diye kontrol et. Ve tabi kanamanı takip et. Eğer birşey yoksa korkma.
Aycan051415 Ozseee bu git kontrol etsinler canım hani korkutmak için demiyorum ama bizim bi tanıdık böyle dışarıda düşmüştü yürürken ve çok hafif düşmüş ayağının üstüne ama yine kontrole gittiğinde acil sezeryana alınmıştı sebep neydi onu hatırlamıyorum
benimmdunyamm Ozseee kuzenimin karısı merdivenden 4 basamak olacak şekilde düştü korktuk kanaması olmadı hastaneye gitmedi hareketlerini takip etti hareket ediyordu kanama falan yoksa hareket varsa endişe etme ama yine de icin rahat llsun istersen bir baktır
Mimik Ben de merdivenden dusmustu. Sanirim 34.ya da 36 da falan… Gebelikte dengeler degistifginden hep dusuyoruk ya… Bebek hareketlerin iyiyose, kanaman ve agrin da yok sa insaAllah sorun olmaz…