eso14 Kızlar size bir sorum olucak çok merak ediyorum. Bebeğiniz baş aşağı pozisyona girdi mi ? Benimle aynı haftada olan anne adaylarından bu cümleyi çok duymaya başladım.
Loveis16 eso14 24 te baş aşağıydı geçen hafta yan yatıyordu 27 de yani. Şuan 28 im nasıl duruyor bilmiyorum 😂
eso14 Loveis16 ya 34 haftaya kadar dönmesi gerekiyormuşta 😂 bi an benimki yukarda olunca noluyo dedim