Karelinannesi Minnakelifim03 canım ton balığı hele ki konserve gebelikte önerilmiyor. Hem konserve olduğu için hemde civa oranı yüksek olduğu için. Bi araştır derim
pusatmom35 Minnakelifim03 salataya koyup yedim ben ama yağını süzüp çatalla da yiyebilirsiniz pişirmeye gerek yok tabi ki. Ama 1 paketten 2 tane çıkıyor haftada 1 bir tanesini yiyin civa oranı çok yüksek çünkü
pusatmom35 Karelinannesi herşeyin fazlası zarar . Bence gebelikte şu yenmez bu yenmez diye kendinizi kısıtlamayın. Ara sıra yenebilir bence
Karelinannesi pusatmom35 tabii herşeyin fazlası zarar ama içerisindeki cıva bebeği olumsuz etkiliyor bizzat doktorum söyledi 🙏🏻
lovin4you Ben de iki hamileliğimde de ton balığı tüketmedim , toxoplaxma + konserve +civa yüksekliği . En doğrusunu doktorunuz bilir yine de tabi
funnymummy Minnakelifim03 doktorumun ilk yasakladığı şeylerden biri ki öyle ciddi yasakları yok civa oranı çok yüksek olduğu için tüketmememi söyledi
pusatmom35 Karelinannesi hamsi yada normal bir balık kadar fazla tüketilmemeli bende bunda hemfikirim. Ama canı çekip aldıysa bir paketten iki tane çıkıyor zaten haftada bir olmak üzere iki paketi o şekil tüketebilir.