Anneoluyorummmm fırında yap cık güzel oluyor patatesli ya da peynirli yapıyorum arada hem akşam yemeğin yanına oluyor hem 5 çayına hem kahvaltıya. Biraz süt biraz sıvıyağ 1-2 tane yumurta tuz karıştır ve yufkaya sür iç harcı koy sonra sar ve üzerine isteğe göre çörek otu susam fırına at mis gibi oluyor. İçi yumuşacık dışı cıktır