aylesr eğer doktorun böyle uygun gördüyse sakın sezeryan oluyorum diye üzülme vardır bunda da bir hayır canım benim. Allah sağlıkla evladını kucağına almayı nasip eylesin ağrısız sızısız inşallah Rabbim içine inşirah ferahlığı versin bizlere de dua et o haftalara gelelim inşallah dualarım seninle. Doğurdum diye mesajlarını bekliyorum 🧸🧸🤍🌹