Adatıptaki Nihan hanım benim Pendik şifadan doktorumdu sonra oraya gitti iyi bir doktordur ben memnundum çok.Cinsiyeti göstermedi diye 5 gün sonra yine çağırmış baya uğraşmıştı görmek için.Yine göremeyince çikolata yemeye gönderip hastanede merdiven çıkarttı vs sonra yine bakmıştı.Başka doktor olsa belki diğer aya belli olur zaten deyip yollardı.