zehraglbhr Arkadaşlar bugün itibariyle 23.haftaya girdik ama bebeğimin hareketlerinde azalma oldu normal mi acaba
zehraglbhr Derininannesi_ bundan iki gün önce çok şiddetli hissediyordum özellikle gece uyumaya geçerken ama son iki gündür az hareket edince korkmaya başladım
Derininannesi_ zehraglbhr korkma kuzum ben doktora sordum normal demişti usg da cok hareketli mesela ama ben hissetmiyodum doktor normal diyince rahatladım sende takip et cok kafana takılırsa doktora görün bi