Gerçekten Rabbime sığınıyorum o kadar postları okuyorum kimisi haftaları çok ilerlediği halde bebelerini kaybediyor Allah sabır versin, çoğu kişi korona, bazı çevremde doğanlar sıkıntı bebeleri oluyor, gerçekten psikolojim bozuldu doğuma yakın gerçekten çok zor bir dönemdeyiz birbirimize dua edelim 34+2 yiz doğum yapanlara özeniyorum gerçekten