Kızlar merhaba psikolojim bozuldu sürekli doğumu düşünüyorum korkuyorum çok fazla bu yüzdende geceleri rüyamda bile görüyorum geçen rüyamda eşimle uyurken birden uyanıp doğum yapıcaksın bu gece doğurucaksın diye bana söylemesiyle uyandım eşime doğumdan korkuyorum diye anlatırken bile çok fena ağlıyorum oda bana destek olmaya çalışıyor elinden geldikçe ama bu korku geçmiyor herkes ayrı konuşuyor birde hep kafamda şu var normal doğumda vajinayı kesip dikiş atacak olmaları beni biraz ürkütüyor sürekli düşüniyırum nasıl dikiş atıcak çok acıyacak diye 😔😔 benim gibi korkan var mı bu kadar önceden korkmuyordum ama şuan gün geçtikçe korkum artıyor bu arada 29 haftadayım