Melikeadln Kızlar aranızda decavit icipte surekli sabah kusan varmı :( cok kötü bi hap sersemlestırıyo icmesek olmazmı :(
Sumeyra_Bal Melikeadln ben atar atmaz kusuyorum o yüzden hapı kesme tahtasında bıcakla kestim 3 e böldüm alışana kadar böyle yapıcam oturarak içmeye çalış ve bol suyla bi anda gönder
Anneyimm Melikeadln kusma olmadi ama midemi cok bulandrdi cikarta cikarta octim bir on gun bi iki ay biraktim sonra bi kac gun devam ettim tekrr biraktim doktoruma danistim agir geliyorsa hergun degil haftada iki defa ic dedi
SelmaGl Melikeadln bence doktorunuza durumu belirtin değiştirmesini isteyin mutlaka muadili bir ilaç vardır
Zeliha06 Aynı durumu bende yasıyorum haftada 2 gün anca istifa etmeden içiyorum ilaçı doktor sürekli yazıyor kullan diyor kullanamıyorum diye soyleyemıyorum bile
Papatyamoms Zeliha06 yalniz icemiyorsanizda söyleyin çok önemli vitaminler, ben ek demir ilacı fln almıyorum sırf vitamin karşılıyor diye bende bulantı vs hiçbişey yapmıyor gece yatskren içmeyi deneyin
anneaday Decavit bana cok dokunmustu siddetli bas agrisi cekmistim doktorum biraktirdi ve duosvit diye bir vitamine baslatti aylardir iciyorum hicbir yan etkisini gormedim gayet memnunum
SelmaGl HacerGk çok iyi bir ilaç olabilir ama çıkarınca bi anlamı kalmıyor ki doktorunuz neden o ilaçta ısrar ediyor anlamadım açıkçası ben olsam başka doktora giderdim