Kaderkus 20’lerden sonra almaya basladım. Şuan 33’üm dışarıdan bakınca herkes hiç kilo almadın, sadece karnın azcık büyüdü falan diyor. Ama 20’lerle 30’larda iştah anlamında ve yediklerim anlamında bir fark olmamasına rağmen bu haftalarda bacaklarım falan dolgunlastı. Gerçekten iğrenç bi hayat 🤣🤣🤣🤣