Mikasa 26 Ocak 79 28 Ocak 175 30 Ocak 255 1 Şubat 285 Çok yavaş artmış kanamam yok dış gebelik böyle mi kanamam olması lazım mı illa
Deletedmom455465 Mikasa doktorun ne dedi aslında başta iyi artmış ama 1 şubatta 2 kat artış olmamış kimyasal olabilir belki
Nur-01-35 Mikasa canim 5 haftaliksa hastaneye git ultasyon olr baktır . Kese nerde görünür artık . Iç mi dış mi anlaşılır . Ama kese boş mu dolu mu diye 7. Hafta beklemeniz lazim