omerim32
Genelde 38. Haftada 39. Haftada veriliyormuş canım bana 14 şubattan sonra ne zaman istersen dedi 16 seçtim 😅 Canım evet sordum öyle birşey yok kalıcı diye sezaryen den sonra baş ağrısı olabiliyor ama kalıcı birşey değil kalıcı bel hasarları normal doğumda oluşan riskler arasında oda olacak diye birşey yok hiç rastlamadım da önemli olan doğumdan sonra lohusalıl dediğimiz süreç bu annenin kendini sıcak tutması iyi bakması dedi😇