Serapcemre aynen sağlıklı doğsunlar yeter ki , acı hissetsem yine sancı var diyip beklerdim belki ama yanımda nst de 60 I gören kadın ııııı ıhhh ufff diyordu bakıyorum benimki 80 90 bana birşey olduğu ettiği yok hele 123 ü gördüğümde dedim yuh yani buna da agrı ve açılma olmuyorsa suni sancı verseler onuda boşuna alırım üstüne geri sezeryane döner o yüzden suniyi alıp zaten suyu az olan bebeği strese sokmak istemedim cunku birisi bana dedi suyun az olunca suni sancıda bebek kendini itmekte zorlanıp strese girip kaka yapabiliyormuş en çok o beni korkuttu ve karar değiştirtti öyle veya böyle çok şükür oldu bitti zaten İnşAllah sizinde sağlıcakla olur biter