Merveee_41 Kızlar birsey sormak istiyorum her ay düzenli olarak bikini bölgesi için ağdaya gitmek sakıncalımıdır bi fikri olan var mı ? Çevreden erken doğuma sebeb olduguna dair duyumlar aldım ne internetdede cesitli sonuclar var aranızda bilgisi olan var mı
annehzl Merveee_41 kızım da da gitmiştim şimdiki hamileliğimde de her ay düzenli gidiyorum herhangi bir etkisi olmadı aksine rahatlık canım
Bssrrr Merveee_41 bende gidiyorum canım bi sıkıntısını yaşamadım 2 gün sonra doğum yapacam hersey yolunda çok şükür. Ama çok çok büyük rahatlık gerçekten özellikle son aylarında her durumda alttan muayene yapiyolar
Eclina Merveee_41 Bnde bu korkum yüzünden gitmedim kararımı verdim gidicem bu ay normalde hep agdaya giderim ağrısı bir kat daha fazla oluyor diye okumuştum ama gidicm en rahatı o🤷
Mervepera Merveee_41 hamilelik öncesinden belli gidiyorum öğrendiğimde de devam ettim 29 haftalik olduk hala gidiyorum🤣
Merveee_41 Eclina Agrı yuzunden erken dogum olur diyolar ama öyle aman aman bi acısı olmadigi icin gidiyorum bende ve cok buyuk rahatlik gercekten insâllah bi sıkinti olmaz
Bayancorek Doktorum herhangi bir sorun olmayacağını söyledi, sizde kendi doktorunuza danışabilirsiniz herkesin durumu farklı oluyor sonuçta
Merveee_41 oreyoz Yapılirkende uygulamada biraz acı oluyor ya agrı oldugu zaman vucudu erken doguma tetikliyormus duydugun agridan dolayi bilmiyorm farkli farkli bilgiler yaziyordu doktoruma sorucam aklımda bi soru kalmasin diye