Benim;
erotrosit (0-3) referans aralığında olması gerekirken 49du
Lökosit (0-5) yerine 10 Du
İdrar yolu enfeksiyonu yaşıyordum
1 haftalık antibiyotik ve suya dökmeli kaşelerden verdi bol suyla beraber atlattım korkma sakın önemli olan bol su içmek ve ayaklarını hep sıcak tut
Senin değerlerin yeni yükselmeye başlamış yeni olan bir enfeksiyon, ilerlemeden önlemini alabirsin çok yüksek değiller