Hanımlar mrb. Daha önce hisar çamlıca hastanesinde 2li test yaptırıpta sorun yaşayan var mı? Cumartesi günü ben 2li test yaptırdım radyolojide ultrason çekildi ve kan alındı. O gün ultrason sonuçlarına bakılarak ense kalınlığının normal olduğu söylendi. Pazartesi günü beni hastaneden aradılar verdiğim kanda sıkıntı çıktığını ve tekrar kan verip ultrason çektirmem gerektiği söylendi. Bu sefer ultrasonda farklı bir doktor vardı ve ense kalınlığı 3mm çıktı. Doktorum kan sonuçlarınada bakıp öyle konuşalım olmadı seni perinatologa yönlendireceğim dedi. Yani anlamıyorum 1 gün içinde nasıl kalınlığı değişiyor ve kanda sorun çıkmasaydı nasıl öğrenecektik böyle bir sorun olduğunu. Daha çnce bu hastanede başına böyle bir şey gelen var mı? Kafam çok karışık lütfen yardımcı olur musunuz?