27 haftalık hamileyim birden kan geldi fazlaca. Daha gelmedi apar topar doktora gittim. Bir kere daha kanamam olmuştu alttan muayene etmişlerdi bu sefer karnımdan bakıp eşik aşağıda bebekte üzerine baskı yapıyor ve kanama devam ederse acil sezeryana alırız dedi doktor. İğne yapıp ilaç verdiler. İlk kanamam olduğunda eşik aşağıda vs denmedi herşey güzel normal arada kan gelebilir ama bi sorun gözükmüyor denilmişti. 1 ayda yer mi değişti noldu anlamadım. Bu durumu yaşayan oldu mu süreç nedir normal doğum istiyorum inşallah nasip olur.