elifffff1601 Merhaba .. çatlama ignesiyle tedavi uyguladi doktorum bugun ignenin 12. Günü dayanamadim kan verdim . Beta hcg. 1.67 cikti. Dr ne var ne yok diyebilirim dedi biraz daha bekleyip testi tekrarlamak gerekir dedi. basina böyle bise geln var mi
elifffff1601 İnşallah güzel haberler aliriz benim doktorum ayin 4 nde test yapmami istedi bakalim sonuc ne olacak