Merhaba kizlar, Allah izin verirse bir kizimiz olacak. Kontrollerde kilosu ve boyu hep normal cikiyor. Yalniz bastan beri pek haraketli bir bebek degil. Bazi gunler onu tum gun hic hissetmedigimi dusunuyorum. Kendim cok yogun calisan bir insanim, haraketliyim, masa basi calisiyorum ama gun icinde merdivenler in cik, evin temizligi alisveris herseyi yaptim. Son 1 hafta dogum iznine ayrildim gunduzleri uzanip dinlenme vaktim oluyor ama bebisi yine hissetmiyorum. Bazen bi saat sol tarafa yatiyorum (oyle yatmak gerekiyormus) ama hic tik yok. Gunduz ve oglenleri harakersiz. Aksam yatmaya yakin bazen hareketleniyor ama cok nadir boyle bir tekme hissetigim. Bazen cevremdekiler diyor benim kaburgalarim ezilmisti cocugum cok haraketliydi, gece uyutmuyordu vs. Bunlarin hicbirini yasamadim ben. Bugun baya tedirgin oldugumu soyledim ebeye, beni hastaneye yonlendirdi jinekologa gidecegim. Yurtdisinda yasiyorum, burda bir sknti olmadigi surece normal ebeye kontrole gidiyosunuz, sadece tereddut olursa hastaneye yonlendiriyorlar. Insallah kotu birsey yoktur. Baya tedirgin oldum ister istemez. Biraz uzun bir yazi oldu kusura bakmayin.