Mellllllll Selam, gaz sancısı gibi değil, normal bi karın rahatsızlığı. 9+3’teyim normal mi? Ne zaman geçecek? Yaşayan illa ki vardir.
Mucize7 Mellllllll bende 9 haftalık oldım bugün kalçam ağrıyor canım normal heralde bi de adet olacak mısım gibi bi agrı var karnımda
mericherry Daha devam eder ara ara , 14. Haftadayım geçti sayılır bele vurmaya başlıyor bu sefer de. Yani dönem dönem ağrı yerleri hep değişiyor malesef
Mellllllll mericherry normalse sıkıntı yok, yeter ki minik iyi olsun katlanılır. İlk hamileliğim en ufak şeyde endişeleniyor insan. Teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🏻☺️
Mellllllll Mucize7 doktora sordum ben , benim bazen kasıklarıma bıçak saplanıyor gibi oluyor oda normalmiş ama işte hep olduğu zaman yine de normal de dese doktor endişeleniyorum işte. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. 🙏🏻 İyi olsunlar da çekeriz artık nabalım 🥰