Handan_65 Gulada Bnmde normalde 2 subattı Kızım 36 haftada geldi 25 ocakta acil sezeryana alındım kordon dolanmıştı simdi küvezde beklıyorum bende
Gulada Melistosum ben de korkuyorum valla ne yalan söyleyeyim inşallah belden iğne de kasmam kendimi 😞
Luzia Ben 👋🏻 Korkuyorum ya 😥 Allah sağsalim biran önce hepimize sağlıkla doğurmayı nasip etsin İnşAllah 🤲🤲
Sumeyye58 Bi kaç gündür sancım oluyo kasıklarımda bi baskı var gibi oluyor geri gidiyo daha 29 haftalık olcaz biraz suyum fazlaymış erken doğum riskim var korkuyorum önereceğiniz bir şey var mı???
Cerkes Sumeyye58 hamur işi ve ekmeği tüketmeyin benim de öyleydi 34 ten beri sancı çıkıyor şuan 37 haftalığım 38 olmasını bekliyorum sezeryan için
Gulada Ece003 inşallah canım çok geçmiş olsun ben aşısızım 2 yıl korunduk bakalım şu hastane dogum işini de halledersek inşallah daha bişey istemem
Ece003 Gulada bende ilk defa oldum tamda doğuma az kaldı psikolojim bozuldu resmen bebek kilo kaybı yaşıyor
Sumeyye58 Cerkes 7 aylık oldu ama bana 1 sene gibi geliyor doğurup sağlıkla kucağıma almak istiyorum o kadar çok bekliyorum ki o günü yıllardır bekliyomuşum da son aylarimdaymisim gibiyim o kadar mutluyum ki anne olacağım için hayat şimdiden sonra başlıyor aslında