Kızlar merhaba bebeğimin hareketleri 18. Haftadan beri hissediyorum 19+4 haftalığım bugün hiç hareket etmedi gibi sanki. Tabikide çok fazla hareket etmesini beklemiyorum haftam daha çok küçük çünkü ama dün falan kıpır kıpırdı sanki bugün hiçbişey hissetmedim çikolata flan da yedim ama yok yani. Hemen linçlemeyin bebeğin hareket etmesini beklemeyin falan diye bir tane bebek kaybettiğim için çok korkuyorum bişey olucak diye 🙏🏻