Elika0 merhaba 😊 sezeryan oldum ama ameliyat sonrası kanamam olmadı bacaklarım uyuskken hemşire geldi elini vajinama sokup bir baktı temizlenmiş sorun yok dedi. Doktor geldi kanaman varmı dedi yok dedim hiç gelmedi bende şaşırdım 10 gün sonra başladı o esnada doktora gittim çocuk için hastanedeydik birden gelecek birikmiş dedi hakkaten de gelmeye başladı şuan hala devam ediyor ama günlük ped takıyorum çok değildi ki bugün regl ağrısı oldu baktım kan fazla anlaşılan regl oluyorum normal ped taktım. Siz yanınıza depend alın nirmal ped alın egerki çok çok gelecek olursa hastaneden hasta bezi veriyolar