Ruvibo-1905 sen doktorunu dinle bebeğin küveze girmesin, kilolu diye girmez diye bişey yok ne kadar çok bebeğe şeker giderse o kadar doğduktan sonra şekeri düşer o yüzden sana tavsiyem öncelikle doktorunu dinle ve diyet yap aşırı yüksekse ünsilin kullan ki bebek doğumca alıştığı durum olan şekerden dolayı düşüş olmasın