Merve_alp12 size tavsiyem bebeği aldıktan sonra atılan dikişi asla ama asla acemi birine asistana yaptırtmayın doktorunuzla bunu önceden konuşun Özel Güngören Hastanesinde yaptım doğumumu 5 yıl önce uyanık olduğum için herşeyi görüyor duyuyordum sol tarafımda genç bir çocuk sağ tarafımda yaşlı bir adam çocuğa tarif ediyordu nasıl dikiceğini.Sol tarafım enfeksiyon kaptı yani ilk dikmeye başladığı yer, böyle bir acı yok.12. Gün kendi kendime ayağa kalkıp bebeğimi beşiğinden alabildim bakın 12. Gün ! Ve yine o sol tarafımda kesi yeri fıtığı oluştu doğumumdan 1.5 yıl sonra da artık giderek büyüdüğü için ameliyat oldum.Doktorunuzla mutlaka görüşün ve kendinizi asistanlara emanet etmeyin.Hayırlı doğumlar