Msk24 Merhaba 38 haftalık gebeyim bugün ki muayenemde peritanolojiye yönlendirildim bebekte gelişim geriliği var dendi yarın gidicem perinatoloji ye eger doktor dogmalı derse perşembe doğuma alıcaklar başına böyle bir şey gelen var mı sezeryan mı yaparlar
Esra3890 Msk24 kaç haftalık küçük gorunuyorki kilosu kaç acaba benimde 38 haftalık 2 hafta geriden geliyor ama normal şuan için sorun yok dediler
LadyMama Esra3890 benimkide 2 hafta geriden geliyor 38+3 ken kilosu 2900 dü şimdi 39+3 kilosunu bilmiyorum ama galiba bugün doğum yapcam sizinki kaç kilo
Esra3890 LadyMama benimde şuan 38+3 bugün kontrole gittim 2800 kilosu dedi ama gerilik değil normal minyon Küçük bı bebek olacak gelişiminde bı sorun yok dediler sizinkide 2900 Muş yine benimkinden fazla normaldir heralde benim başından beri böyle hep 2 hafta geriden geliyordu hepte aynı şeyi söylediler gayet normal kilosu deniyor
LadyMama Esra3890 aynem benimkide öyle doktorum mükemmel dedi kilosu ile alakalıymış sadce gelişimi ile değil
Esra3890 LadyMama aynen sağlıklı olsunlarda doğuncada kilo alırlar nasılsa şuan normal kiloları çok şükür sizin sezeryanmi doğum olacak
Msk24 LadyMama 2/2/2022 tutmadı demi dün bana yatış verdiler doğum için sonra açıklıgın yok sancıda veremeyiz dediler icapcı sorumluluk almak istemedi digeri dogöalı bu bebek geride diyor beni mahvettler eve geldim sancım tutana kadar da hastaneye gitmem
Esra3890 LadyMama ya ne güzel doğmuş bebiş banada dua edin bir an önce sağlıkla gelsin bekliyoruz bizde 😃 sizde sağlıkla sihhatle büyütün inşallah gözünüz aydın