Kızlar henüz hiç aşı olmadım çocuk düşündüğüm için en azından sonra doktora danışırım diye düşündüm şimdi 2 aylık hamileyim doktorum 3 aylıkken aşı olmamı tavsiye etti. Doktorumu dinleyeceğim ama sizede sormak istedim benim gibi olup olumlu veya olumsuz birşey yaşayan var mı acaba ?