Gece yatmadan önce burnum tıkandı ve hasta olacağımı anladım. Gece çok rahatsızdım sürekli uyandım bir ağrım yoktu ama rahatsızdı vücudum. Sabah kalktım acayip halsizim kolumu kıpırdatamıyordum gözlerim yanıyor birde burnum akıyor üşüyorum sizce gidip test vereyim mi 😔 şimdi bi tane parol içtim bakalım nasıl olacağım yürücek halim yok