arkadaşlar merhaba lütfen şuan umuda ihtiyacım var 15. haftadayim rahim içinde yoğun bı kanamam var ve bebeğin kesesinin üç te ikisi rahim duvarinindan ayrılmış yoğun bı ağrim falan yok yada kahve rengi akıntılar disinda dışarı atılan kanama da yok doktor beklememi söyledi böyle olan var mı acaba yada bu durumdan sonra kötü yada iyi sonuç alan..