9631 Kızlar merhaba özel bi sorum olucak sizlere ama ağda konusunu nasıl yapıyorsunuz haftada bir kuaföre gitmeme rağmen her an öyle kalırım korkusu var içimde doğumuma iki haftam var normali bekliyorum 😊🙈
Nurdrmz_24 9631 ağda çok acıtıyor mu şuan kendim halledebiliyorum ama kuaförde kendimi kasmaktan vs korkuyorum
9631 Nurdrmz_24 Yok çok acımıyor ya pudralama falan yapıyorlar dayanıyorsun kuaför daha rahat kendim hiç yapamıyorum🤷♀️🙈
esraizmirli 9631 yaa 9ay boyunca 4 defa anca almışımdır 😂 uzamıyordu çünkü benim zorunlu sezeryan oldu son gün gidip aldırmıştım 🤣🤣 sonra sürekli uzuyor zaten başa çıkamıyosun ama ağda oldugu için seyrekleşiyor 😁 sağlıkla kavuşun inşallah bebişinize 🥰
9631 esraizmirli esraizmirli Ne güzel keşke benimde öyle olsaydı 🙈😀 amin canım inşallah çok sağol sizde sağlıkla büyütün bebişinizi🥰