Duygucoban Kizlar bugun kontrolum var dua edin artik gorelim findigimizi 15+3 olduk erkege benziyor demisti doktorum acil doktorumda kizmi diyolar bebegine demisti bugun yeni bir doktora basliyorum ins goruruz 😘😘🙈
Birannecik Duygucoban hangi olsa farketmez Allah sevgısını oyle bi verıyo ki cinsiyetin hiiiç onemi kalmıyo cnm ☺
Duygucoban Birannecik onyuzden degil zatem evlat bu kizi erkegimi olur alisveris yapicam ne alcagimi bilmiyorum e insan heveste ediyo biseyler almaya bakalim ogrenicem azim ettim bu sefer
Cideemc Duygucoban hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin bir sorum olacak size kız mı hissediyordunuz erkek mi ben 15+3 üm henüz öğrenemedim merak ettim sizi 🤗
Duygucoban Cideemc canim ben hep oglum olsun istiyordum hamile kaldim hep kiz hissettim ruyamdada gordum ama Hep kiz hissettim erkek dediler 15. Haftama Kadar bugun kiz oldugunu ogrendimmm