mucizegebelik6 Kızlar 50 gr şeker yüklettim tokluk 180 çıktı ama ekmek bal fln yemiştim ona bağladım kilo az aldım bi sıkıntım yoktu. Doktor bence 100 gr yeniden yüklet dedi ama istemiyorum. Sizce napsam bilemedim 28 haftalığım
papatya981 mucizegebelik6 yuklet bence canım bende çok kararsizdim sanıyordum ki vucuduma çok çok fazla şeker girecek ama 2 dilim bkalagaya eş degermis o içtiğimiz şey bende 50 lik içtim zaten o 50 lik denemeymis şeker var mı yok mu diye 140 sınır sanırım benimki 150 çıktı 100 Luk yaptık iyi çıktı 2 dilim baklava ya eş değer neler yemiyoruz ki için rahat eder bence çünkü bazı insanlarda gebelik şekeri cikabiliyor
ipekveatlas benim de tokluk sekerim yüksek çıkıyo ve anladığım kadarıyla sağlıklı bi insan şekerli yese bile o kadar cıkmaması gerek. sanırım ben de yaptırıcam 170lerde falan benimkide. 27 haftalığım
mucizegebelik6 papatya981 bilmiyorum kararsız kaldım ve yaptırmamayi düşündüm birsey çıkmaz sonuçta diye