Kendineanne ayyy sorun olmamasına çok sevindim canım maşaAllah. Ben fetal DNA testi yaptırmıştım o yüzden ikili üçlü herhangi bi test yapmadım o konuda kafam biraz rahat etti doğrusu.
Devlet hastanesindeki doktorları daha çok beğeniyorum ama kimisi ya ilgilenmiyor ya çok yoğun oluyorlar bir de hastaneler o kadar kalabalık ki hele Suriyelilerden mümkün değil adım atamıyorsun. Doçent diye bi Rauf beyi duydum ama dediğim gibi randevu alamadım. Sevki de geçerli bi sebep olması gerekiyor açıkçası ne diyip sevk yaptıracağımı da bilmiyorum 🤷♀️